Aantal berichten : 1039 Leeftijd : 30 Registration date : 17-02-09
Onderwerp: Claim topic ma maa 16, 2009 9:13 pm
Hier claimen wij onze schatjes uit anime's :3 Het limiet is 3 claims! Mijn 3 zijn:
Kyo Gaara Hikaru
En als er later nog wat over blijven mag je er 4 geclaimt hebben
Yangchen Normaal persoon!
Aantal berichten : 66 Leeftijd : 30 Registration date : 24-02-09
Onderwerp: Re: Claim topic ma maa 16, 2009 9:16 pm
Ik claim Alphonse Elric(kortweg Al :3) Gelukkig ben ik de enige die Al wil claimen, dus ik heb geen concurrentie *kijkt voor de zekerheid of er écht geen concurrentie is* *sleept Al naar eigen hoekje* Mijn! >:3
Marije Admin
Onderwerp: Re: Claim topic ma maa 16, 2009 9:19 pm
Om mijn claims extra duidelijkte maken tegen verwarring.. ¬¬
Kyo Sohma (roodachtige ogen, orange achtig haar, veranderd in een kat, smexy, vooral shirtloos ^^'' ) Sabuka no Gaara (groen/blauwe ogen zonder pupil, rood haar, ''ai'' op zijn voorhoofd, smexy!!!) Hikaru Hitachiin (EN DUS GEEEN KAORU!, tweeling.., twincestachtig ^^, gemeen, luidruchtig, licht bruin haar, goudachtige ogen)
duidelijk of niet soms?
Lavinia Moderator
Aantal berichten : 646 Leeftijd : 32 Location : The third music room :D Registration date : 16-02-09
Onderwerp: Re: Claim topic ma maa 16, 2009 9:27 pm
CLAIMTIJJJD! YAAAYY
Edward Elric (blond, smexy, alchemist, smexy, heeft zijn linkerbeen en rechterarm van automail, smexy, lust geen melk, smexy, schopt konten, smexy) L (L Lawliet, om precies te zijn ) (heeft meestal geen schoenen aan en alsie die wel aan heeft zonder sokken, vreet heel veel dingen met veel suiker, zit smexy, houdt dingen vreemd/smexy vast, heeft idiote en ingewikkelde complottheorien) Sohma Hatsuharu (heeft zwart/wit haar, veranderd in een koe als je 'm platknuffelt (:') ), is normaal rustig, tenzij je 'm boos maakt en ie z'n 'black' dingens wordt )
Azayra Normaal persoon!
Aantal berichten : 62 Leeftijd : 33 Registration date : 26-02-09
Onderwerp: Re: Claim topic ma maa 16, 2009 9:28 pm
*propt Marije in een anime* IK CLAIM MARIJE~!
Marije Admin
Onderwerp: Re: Claim topic ma maa 16, 2009 9:30 pm
Heb ik hier niet iets in te zeggen?
Azayra Normaal persoon!
Aantal berichten : 62 Leeftijd : 33 Registration date : 26-02-09
Onderwerp: Re: Claim topic ma maa 16, 2009 9:31 pm
NEE
Marije Admin
Onderwerp: Re: Claim topic ma maa 16, 2009 9:32 pm
Ja nou... WRAAAAK *propt Kira in een anime* IK CLAIM OOK KIRA EN IK MAG ER 4 WANT ZIJ IS TECHNISCH GEZIEN EEN MEISJE!
Enzan Normaal persoon!
Aantal berichten : 66 Registration date : 24-02-09
Onderwerp: Re: Claim topic di maa 17, 2009 2:41 am
Daar maakt Kiertje toch ook geen verschil tussen? *giggle*
Ik claim Tao Ren! Van Shaman King Omdat ik die altijd leuk vond en ik nu nog niks nieuws heb om leuk te vinden (Naruto gaat echt te sloom voor woorden hoor.. Van een filmpje van 24 minuten heb je uiteindelijk iets van 5 minuten effectieve nieuwe Naruto-tijd. Hoe achterlijk is het om de fokking hélft van de vorige aflevering nog weer te herhalen.. Voordat ik bij Gaara ben, is-ie al bejaard )
Ilah Dave Lover
Aantal berichten : 853 Leeftijd : 28 Registration date : 19-02-09
Onderwerp: Re: Claim topic di maa 17, 2009 5:12 pm
ik claim ... tamaki [blond haar, een idioot maar schattig ^_^] sasori [rood haar, bruine ogen, zwaaaar sexy] en ... ayame [groene ogen, wit haar, hilarische pedofiel ] shikamaru [heeeel lui, ontzettend slim en heeft ananashaar] neji [... SEXYYYY] kiba [een schattige pervert :3] MAAR IK WIL L HEBBEN
Lavinia Moderator
Aantal berichten : 646 Leeftijd : 32 Location : The third music room :D Registration date : 16-02-09
Onderwerp: Re: Claim topic di maa 17, 2009 6:07 pm
Ik dacht dat we er maar drie mochten claimen? D:
Marije Admin
Onderwerp: Re: Claim topic di maa 17, 2009 7:15 pm
Ilah schreef:
ik claim ... tamaki [blond haar, een idioot maar schattig ^_^] sasori [rood haar, bruine ogen, zwaaaar sexy] en ... ayame [groene ogen, wit haar, hilarische pedofiel ] shikamaru [heeeel lui, ontzettend slim en heeft ananashaar] neji [... SEXYYYY] kiba [een schattige pervert ] MAAR IK WIL L HEBBEN
Hun.. je mag er maar 3 ^^
aislin! Admin
Aantal berichten : 697 Leeftijd : 31 Registration date : 16-02-09
Onderwerp: Re: Claim topic di maa 17, 2009 10:18 pm
ik wil kiba en shakamru BITCH!!! >:3
en kiba is geen perv T____T dat is sai al i luff zijn penis obsessie :3 hij is cute ik wil hem <3
Ilah Dave Lover
Aantal berichten : 853 Leeftijd : 28 Registration date : 19-02-09
Onderwerp: Re: Claim topic wo maa 18, 2009 8:49 pm
ehh ... ik lees altijd over de regels heen x'D anywayss ik als ik er maar 3 mag claimen claim ik; near <3 HES MINE >:] en tamaki en sasori :'D
Onderwerp: Re: Claim topic wo maa 18, 2009 10:28 pm
aislin! schreef:
dat is sai al i luff zijn penis obsessie :3 hij is cute ik wil hem <3
Sai is...saai x) Seriously, waarom heeft altijd iedereen uit team 7 een emotieprobleem? D:
Anyways, ik mag nog meer mensjes claimen En zomg, Light is nog niet geclaimt! Dan neem ik hem :3
Dus, mijn lijstje:
Alphonse Elric(ofwel een gigantisch harnas met een kinderstem die zijn holheid gebruikt om poesjes en Chimera's te verstoppen, ofwel een blonde, smexy Alchemist die veel op z'n broer lijkt maar alsnog cute is :3) Yagami Light(lang, Japans, bruine ogen, bruinrood haar, praat ingewikkeld en heeft bloedgroep A )
Marije Admin
Onderwerp: Re: Claim topic do maa 19, 2009 11:06 pm
Alphonse lijkt niet op Edward *^*
*vind dat een belediging voor sexy Edward met zijn sexy wasbordje*
Lavinia Moderator
Onderwerp: Re: Claim topic vr maa 20, 2009 12:01 am
Al lijkt best wel veel op Ed. Alleen is Edo veel knapper en smexyer en hotter enzo
Daarom is Edo ook mijnes
Onderwerp: Re: Claim topic vr maa 20, 2009 6:15 pm
Marije schreef:
Alphonse lijkt niet op Edward *^*
*vind dat een belediging voor sexy Edward met zijn sexy wasbordje*
Dat valt best mee hoor :O Al is gewoon een cutere versie van Ed ^^ In Conquer of Shamballa(*hoopt dat ze die titel goed heeft gespeld*) lijkt Al behoorlijk veel op Ed :J En ik weet heus wel dat Ed het schoolvoorbeeld van sexyheid is hoor ^^
aislin! Admin
Onderwerp: Re: Claim topic vr maa 20, 2009 10:18 pm
Yangchen schreef:
aislin! schreef:
dat is sai al i luff zijn penis obsessie :3 hij is cute ik wil hem <3
Sai is...saai x) Seriously, waarom heeft altijd iedereen uit team 7 een emotieprobleem? D:
Anyways, ik mag nog meer mensjes claimen En zomg, Light is nog niet geclaimt! Dan neem ik hem :3
Dus, mijn lijstje:
Alphonse Elric(ofwel een gigantisch harnas met een kinderstem die zijn holheid gebruikt om poesjes en Chimera's te verstoppen, ofwel een blonde, smexy Alchemist die veel op z'n broer lijkt maar alsnog cute is :3) Yagami Light(lang, Japans, bruine ogen, bruinrood haar, praat ingewikkeld en heeft bloedgroep A )
sai is niet saaaii D: hij is gwn onbegrepen sexy met een kledingprobleemm T____T
Marije Admin
Onderwerp: Re: Claim topic zo maa 22, 2009 8:34 pm
Een heeeel groot kledingprobleem ¬¬ HEEEEEEEEEEEL groot.... En een obsessie met Naruto's lul
aislin! Admin
Onderwerp: Re: Claim topic zo maa 22, 2009 9:34 pm
achjaa wie niet heaa :3 en me nieuwste obsesie is nu... tudumdummmmm alle mensen van akatsuki evil people rock ^^
Onderwerp: Re: Claim topic zo maa 22, 2009 9:39 pm
Typ op Deviantart maar eens 'Akatsuki' of 'Akatsuki humor' in, dan krijg je geweldige plaatjes (tenzij je het verkeerd spelt, wat mij behoorlijk vaak gebeurd )
aislin! Admin
Onderwerp: Re: Claim topic zo maa 22, 2009 9:43 pm