oldskoolkicksass
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Who is here in love???

Ga naar beneden 
+5
Marije
Ilah
Nienk
Nikki
Only
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Ilah
Dave Lover
Ilah


Aantal berichten : 853
Leeftijd : 28
Registration date : 19-02-09

Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitimema maa 02, 2009 6:29 pm

x''''''D
koop een giga-bh met vulling :D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sashartje.hyves.nl
Marije
Admin
Marije


Aantal berichten : 1039
Leeftijd : 29
Registration date : 17-02-09

Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitimema maa 02, 2009 11:33 pm

Maar als je dan een enorme decolete neemt zie je de vulling....

OMG DE OPLOSSING!
Borstvergroting duim
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawky
Newbie!!!



Aantal berichten : 5
Registration date : 16-02-09

Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 07, 2009 1:11 am

jongens.. zijn wel dom genoeg om het niet door te hebben:P

maarja.. succes niet gegarandeerd Jep
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilah
Dave Lover
Ilah


Aantal berichten : 853
Leeftijd : 28
Registration date : 19-02-09

Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 07, 2009 4:50 pm

je hebt gelijk Jep
jongens zijn tenslotte best wel achterlijk ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sashartje.hyves.nl
Enzan
Normaal persoon!
Enzan


Aantal berichten : 66
Registration date : 24-02-09

Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 07, 2009 7:06 pm

Niet alle jongens vallen op enorme tieten Jep In feite... Vinden veel jongens van die enorme dingen alleen maar eng :'( En als je een superlief vriendje hebt vindt-ie alles aan je helemaal perfect Love
Terug naar boven Ga naar beneden
Marije
Admin
Marije


Aantal berichten : 1039
Leeftijd : 29
Registration date : 17-02-09

Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 07, 2009 7:35 pm

I friggin hate you Nienke ¬¬

*jaloeeeeers*
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavinia
Moderator
Lavinia


Aantal berichten : 646
Leeftijd : 31
Location : The third music room :D
Registration date : 16-02-09

Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 07, 2009 7:39 pm

*gaat ook jaloers op Enzie zitten wezen*

Niet. Eerlijk Angry
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilah
Dave Lover
Ilah


Aantal berichten : 853
Leeftijd : 28
Registration date : 19-02-09

Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitimema maa 09, 2009 6:24 pm

... -knuft daniel- Love
jij bent mijn schattige shikamaru-wanna-bee :'D
weetje hij is een naruto-kijker O_O
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sashartje.hyves.nl
Marije
Admin
Marije


Aantal berichten : 1039
Leeftijd : 29
Registration date : 17-02-09

Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 10, 2009 12:10 am

I friggin hate you to Sasha ¬¬
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzan
Normaal persoon!
Enzan


Aantal berichten : 66
Registration date : 24-02-09

Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 10, 2009 5:53 pm

Weetje... Ik heb nog ff voordat ik terug moet naar college dus ik ga jullie vervelen met mijn verhaaltjes ^^
Nou, Enzie zocht zondag dus kleertjes om aan te trekken, en toen vond ze een truitje dat ze normaal altijd ónder dingen aanheeft, terwijl dat ding toch echt supersexy is, en toen vond ze dat ze dat ding ook wel weer eens gewoon aan kon doen. Dus Enzie huppelde blij rond in haar sexy truitje en voelde zich geweldig, en toen kreeg ze jeuk. En na een klein krabbeltje over het jeukende plekje, werd het betreffende plekje spontaan knalrood o.O* Dus Enzie besloot om maar vooral zo min mogelijk te krabben, aangezien een enorme rooie vlek in je décolleté *levedepushupbh :D hoewel het nog steeds niet echt zo mag heten.. XD* gewoon niet zo charmant is ^^
Die maandagavond had Enzie orkest, en dan zit ze rechts naast een best-wel-erg-leuke jongen.. En opeens keek die jongen heel raar naar haar nek.. "Zoooooo, wat heb jij dan gedaan?" Enzie keek nogal verbaasd en voelde aan haar nek. "Eeeeh, wattes?" *Veel zinnigers komt er met die vent in de buurt ook niet uit ^^* De wenkbrauwen van die jongen gingen een paar centimeter omhoog en er volgde een blik die wilde zeggen "jaja, ik weet wel wat jij gedaan hebt".. En eerst dacht Enzie dat het gewoon weer zo'n jeukvlek was, maar toen herinnerde ze zich opeens het weekend en haar vriendje dat nog steeds wraak wilde om een vlekje dat zij een keer in z'n nek had gemaakt.. :D Toen dacht ze "Ojee, misschien zit er een zuigzoen in m'n nek o.O*" En toen keek ze weer opzij naar die jongen en die zat nog steeds te lachen en vroeg "En wie is de gelukkige? :D " inclusief onweerstaanbaar muhaha-lachje en toen moesten ze Thank Gaawd weer beginnen met muziek maken ^^

En toen waren ze klaar met muziek, en toen ging Enzie weg en toen ging haar mobiel, en toen stond ze eerst nog een tijdje bij haar fiets te bellen, en toen (entoenentoen) kwam die jongen ook naar buiten om weg te gaan en toen begon-ie helemaal maf te doen van "Hoi schaaaat", alsof Enzie dat tegen die persoon aan de telefoon zou zeggen.. En toen zei Enzie "Ja dáág, lievurrd" tegen hem toen-ie wegfietste en toen ging ze lekker door met bellen ^^
Toen ze thuiskwam ging ze gauw in de spiegel checken, maar er zat geen vlek meer, dus was het gewoon een jeukvlek ^^


... Nu weet ik dus weer waarom ik dat truitje altijd ónder dingen aanheb :')

Aight, en nu kan ik weer naar college duim
Terug naar boven Ga naar beneden
Marije
Admin
Marije


Aantal berichten : 1039
Leeftijd : 29
Registration date : 17-02-09

Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 10, 2009 10:17 pm

Wouw even je hart uitstorten enz? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzan
Normaal persoon!
Enzan


Aantal berichten : 66
Registration date : 24-02-09

Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 11, 2009 2:41 am

Zou je denken? Hmmm
Iemand nog geniale tips over hoe ik die kearl eens een bijdehand antwoord terug kan geven, en vervolgens NOG eens 4 van zulke antwoorden? Hij heeft echt overal een antwoord op Zucht
:D
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilah
Dave Lover
Ilah


Aantal berichten : 853
Leeftijd : 28
Registration date : 19-02-09

Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 11, 2009 5:48 pm

jah inderdaad ... even een heel verhaal ophangen over ... een jeukplekding XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sashartje.hyves.nl
Marije
Admin
Marije


Aantal berichten : 1039
Leeftijd : 29
Registration date : 17-02-09

Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 11, 2009 6:13 pm

Nou.. je gaat een verhaal maken met zoveel moeilijke woorden erin dat ie nog 20 minuten bedenktijd nodig heeft om door te krijgen wat je nou eigenlijk hebt gezegt en in de tussetijd loop je gewoon weg O_O
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzan
Normaal persoon!
Enzan


Aantal berichten : 66
Registration date : 24-02-09

Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 12, 2009 6:03 pm

Volgens mij doet-ie rechten.. Voordat ik hém omver lul, lult-ie mij wss plat met geblaat over subparagrafen en het Wetboek :D Achja, dan vraag ik of-ie weet hoe hij het schrijft Hmmm
Terug naar boven Ga naar beneden
Marije
Admin
Marije


Aantal berichten : 1039
Leeftijd : 29
Registration date : 17-02-09

Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 12, 2009 6:48 pm

OMG BRILLIANT!

Of je gaat beginnen over Naruto :D
Eens zien of ie begrijpt wat je bedoeld als je begint te lullen over Sasuke's sharingan en Neji's Byakugan :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzan
Normaal persoon!
Enzan


Aantal berichten : 66
Registration date : 24-02-09

Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 17, 2009 2:46 am

I did it! Heb een heel gesprek gehad over z'n colleges Veters Strikken, en de Masteropleiding onderdeel "strikken" die hij in Amerika gaat doen Jep En heb maar 5 keer gefaald in "uitgestreken serieus gezicht houden" duim I'm easily amused, zoals Az dat zo mooi zegt Zucht En hij faalde ook een paar keer :D
I'm horrible... Zit al m'n frustraties over m'n hele léven op m'n vriendje af te reageren [omdat ik daar nu m'n ouders en broertje niet meer voor heb :D ]... Hij is te goed voor me :'(
Terug naar boven Ga naar beneden
Marije
Admin
Marije


Aantal berichten : 1039
Leeftijd : 29
Registration date : 17-02-09

Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 17, 2009 8:09 pm

Waarom begon je niet over Naruto te lullen? ¬¬
Als ik irritante jongens probeer hun kop te laten houden geef ik ze de opdracht om Kyo-kun te leren uitspreken ¬¬ en daarna Mitskuni Haninozuka..... Dan Takashi Morinozuka en ga zo maar door :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavinia
Moderator
Lavinia


Aantal berichten : 646
Leeftijd : 31
Location : The third music room :D
Registration date : 16-02-09

Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 19, 2009 12:58 am

Kyo-kun is niet zo moeilijk... toch? :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Marije
Admin
Marije


Aantal berichten : 1039
Leeftijd : 29
Registration date : 17-02-09

Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 19, 2009 10:58 pm

Nou best wel eigenlijk O.o
Moet je het eens hardop zeggen xO
Ik zei eerste steeds kiejo-koen ofzo ¬¬
Mijn japans is hel D:

En het woordje kun is egt nieeeet uit te spreken.. Ik zeg steeds koen of kuuun donwan
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavinia
Moderator
Lavinia


Aantal berichten : 646
Leeftijd : 31
Location : The third music room :D
Registration date : 16-02-09

Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 20, 2009 12:03 am

Ik probeer een paard van de manege waar ik steeds op moet rijden, wat king heet, steeds Kingu te noemen zoals Tamaki het uitspreekt in Ouran O_O maar het mislukt een beetje en het klinkt bij mij steeds heel erg als Pingu (je weet wel... die pinguïn van klei) met een K Zucht
Terug naar boven Ga naar beneden
Marije
Admin
Marije


Aantal berichten : 1039
Leeftijd : 29
Registration date : 17-02-09

Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 20, 2009 8:05 pm

Japans is erg ingewikkeld Triest
Oh maar ik kan wel Kyo Sohma uitspreken :D
En Honda Tohru!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavinia
Moderator
Lavinia


Aantal berichten : 646
Leeftijd : 31
Location : The third music room :D
Registration date : 16-02-09

Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 20, 2009 8:38 pm

Honda Tohru is simpel :D een Kyo... eigenlijk ook. je moet alleen meer Kjoooo zeggen als Kieee-o x'D *deed dat dus de hele tijd fout eerst Idioot*
Terug naar boven Ga naar beneden
Marije
Admin
Marije


Aantal berichten : 1039
Leeftijd : 29
Registration date : 17-02-09

Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 20, 2009 11:04 pm

Gaara is gewoon veel makkelijker :D
Terug naar boven Ga naar beneden
aislin!
Admin
aislin!


Aantal berichten : 697
Leeftijd : 30
Registration date : 16-02-09

Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 21, 2009 12:06 pm

lee het makkelijkst <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Who is here in love??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who is here in love???   Who is here in love??? - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Who is here in love???
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
oldskoolkicksass :: Rondhang shit ^^ :: Onzin klets ^^-
Ga naar: